Beter bellen

Het is lastig om tijd vrij te maken voor je familie wanneer de werkzaamheden zich ophopen. Voor het gemak is er een telefoonservice dat je uit deze drukte kan verlossen. Je denkt nu zeker wat is het nut van een telefoondienst als ik ook een receptionist kan aannemen? Ten eerste blijft het nog steeds belangrijk om optimaal bereikbaar te zijn. Klanten stellen steeds meer hogere eisen en verwachten dat je organisatie altijd bereikbaar is. Drukke momenten kan je meestal wel voorspellen en met deze service kan je eenvoudig doorschakelen. Je kan de drukte dus afstemmen op jouw werkzaamheden, op deze manier hoeven de klanten niet te wachten tot er wordt opgenomen. Ten slotte staat het voorop stellen van de klant op nummer één en is het belangrijk om de bereikbaarheid en waarborging intact te houden.

Bij de meeste telefoondiensten kan je de service gratis uitproberen voor een aantal dagen. Daarnaast kan je de gekozen abonnement ook dagelijks opzeggen dus je zit nergens aan vast. Wanneer je een pakket hebt gekozen en jezelf hebt aangemeld wordt er binnen dertig minuten contact opgenomen. Er worden vragen gesteld zodat de telefoongesprekken perfect en professioneel kan worden beantwoord. De telefoniste zal alles van je organisatie weten waardoor je klanten niet eens merken dat er een telefoondienst is ingeschakeld. De telefoniste staat altijd voor je klaar en je hoeft alleen maar door te schakelen, super makkelijk. De gesprekken worden gerapporteerd door de telefoniste en je ontvangt per gesprek een verslag via de mail zodat jij zelf ook op de hoogte blijft.

Heb meer tijd voor jezelf en voor je familie en vrienden. Je sociale relaties en innerlijke rust blijft belangrijk voor een gebalanceerd levensstijl. Door teveel hooi op je vork te nemen, sleep je jezelf steeds meer naar een zwart gat waar je moeilijk uit zal komen.